Amica

Amica: #WyzwanieKoktajl kreatywna akcja z blogerami

Cel:

Dotarcie do popularnych blogerów oraz przekazanie im informacji o nowym blenderze Amica.

Wyzwania:

Zdobycie sympatii wśród grupy docelowej oraz zaangażowanie jej w produkt.

Wynik:

28 publikacji u popularnych blogerów oraz kilkadziesiąt wpisów na FB z # akcji.

Pobierz Casestudy

MINI

MINI Polska: komunikacja eventu Red Bull Air Race w Gdyni.

Cel:

Promocja eventu Red Bull Air Race fuelled by MINI oraz ambasadora marki
Łukasza Czepieli – pierwszego polskiego pilota startującego w zawodach.

Wyzwania:

Emocjonująca komunikacja promująca event przy jednoczesnym podkreśleniu co oznacza frajda z jazdy MINI.

Wynik:

Niestandardowa akcja promocyjna na Facebook oraz YouTube, która utożsamiała wśród odbiorców sukces pilota Łukasza Czepieli z marką MINI.

Pobierz Casestudy

Tripsta

TRIPSTA: wejście na rynek i budowa marki

Cel:

Skuteczne wprowadzenie nowej marki internetowego biura podróży na polski rynek.

Wyzwania:

Próba przebicia się na konkurencyjnym rynku dostawców biletów online.

Wynik:

W przeciągu 3 lat Tripsta stała się jednym z liderów w zakupie biletów lotnicznych online w Polsce.

Pobierz Casestudy

Złoty bankier

Bankier.pl: Promocja plebiscytu Złoty Bankier (2011-2013)

Cel:

Skuteczna komunikacji i rozpowszechnienie raportu Złoty Bankier.

Wyzwania:

Przebicie się przez bardzo naszpikowany nagrodami branżowymi rynek finansów osobistych
oraz stworzenie spójnej komunikacji dla plebiscytu tworzonego przez samych klientów.

Wynik:

Ponad 300 publikacji na temat Raportu i wyników plebiscytu Złoty Bankier.

Pobierz Casestudy

Walutomat.pl

Walutomat.pl: zupełnie nowy sposób wymiany walut.

Cel:

Wprowadzenie na rynek zupełnie nowego produktu – kantoru internetowego.

Wyzwania:

Edukacja społeczeństwa o możliwości wymiany walut online – w wówczas zupełnie nieznanej formie.

Wynik:

Ponad 300 publikacji w mediach oraz kilkanaście wizyt programach TV przez 2 lata współpracy.

Pobierz Casestudy

TABLICA.PL

TABLICA.PL: kampania Czar PRL-u

Cel:

Promocja nowych kategorii ogłoszeń w serwisie Tablica.pl (Grupa Allegro).

Wyzwania:

Stworzenie kreatywnego konceptu za zainteresowanie mediów oraz użytkowników Tablica.pl pojawieniem się nowych kategorii.

Wynik:

80 publikacji, obecność w programach śniadaniowych TVP 2 i DD TVN.

Pobierz Casestudy

INEA: SPOTHUNTER

INEA: SPOTHUNTER – pierwsza mobilna gra miejska w Poznaniu

Cel:

Komunikacja miejskich hotspotów INEA w Poznaniu – poinformowanie o ich pojawieniu się oraz lokalizacji.

Wyzwania:

Przekazanie informacji w oryginalny i efektywny sposób wraz z zaangażowaniem potencjalnej grupy docelowej oferty internetu mobilnego od INEA.

Wynik:

1500 – pobrań aplikacji INEA Spothunter. Ponad 570 aktywnych uczestników gry.

Pobierz Casestudy

RTV EURO AGD

RTV EURO AGD: Zostań bohaterem sklepu!

Cel:

Zażegnanie potencjalnego kryzysu komunikacyjnego pomiędzy sklepem internetowym euro.com.pl, a niezadowolonym klientem.

Wyzwania:

Działania wymagało bardzo szybkiej i sprawnej reakcji ze strony agencji oraz dyrekcji sklepu. Wykonana kampania nie tylko miała pokazać pożądany wizerunek klienta, ale także wpłynąć na opinie publiczną i zażegnać potencjalny kryzys.

Wynik:

21 000 – wyświetleń filmu na YouTube
608 – „wykopów” na Wykop.pl

Pobierz Casestudy

e-nnovation

E-nnovation: budowanie marki międzynarodowej konferencji.

Cel:

Głównym celem stawianym przed działaniami PR było stworzenie zupełnie nowej marki konferencji e-commerce o zasięgu CEE, a następnie skuteczna komunikacja tego wizerunku w mediach.

Wyzwania:

Stworzenie unikalnej marki oraz pomysłu na komunikację na bardzo konkurencyjnym rynku konferencji branżowych.

Wynik:

Ponad 800 publikacji odnośnie E-nnovation przez 4 lata działań dla konferencji. Stała współpraca z TVN CNBC (patronat) i Polsat Biznes.

Pobierz Casestudy

e24

BEYOND.PL: e24cloud – wprowadzenie na rynek

Cel:

Zbudowanie zainteresowania w bardzo wymagającej grupie docelowej – administratorzy sieci, websmasterzy, przedsiębiorcy IT. Próba przebicia się na rynek zdominowany przez zagranicznych dostawców – Amazon, OVH.

Wyzwania:

Zdobycie sympatii wśród grupy docelowej oraz zaangażowanie jej w produkt.

Wynik:

Stworzenie grupy 500 aktywnych testerów i ewangelistów e24cloud.

Pobierz Casestudy

CITEAM

CITEAM: #Leisure Diving CUP

Cel:

Wsparcie ogólnopolskie kampanii letniej marki, odbywającej się pod hasłem „Oderwij się lekko”.

Wyzwania:

Wymyślenie i realizacja nieszablonowego konceptu PR w formie eventu o zasięgu krajowym,
który zainteresuje media lifestyle oraz regionalne.

Wynik:

320 publikacji, 11 „wejść” w TV. Łączny AVE działań to prawie 1 mln PLN.

Pobierz Casestudy

Zaufali nam

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i AdministracjiAllegroHBOJohn DeereKomandorBank PocztowyAmicaPayUIneaTripstaBeyondDelikatesy CentrumDr BocianForte SwedenFujitsu Good FoodGrey WizardHolger FoodIvitaLorenz Snack-WorldNN Investment PartnersPearsonPKO Bank PolskiSanoSerwerSMS.plVIVE GroupWillsoorAïOLI - inspired by MINIMINIWalutomatBoomerangTNTCartoon NetworkKupiecPralniomaty Hi'Shinetesa PolskaDe'LonghiNaura